OSDN Git Service

ゲーム時間経過処理を実装中 / Implementing game time processing.
[deeangband/Deeangband-new.git] / Deeangband / GameEngine.cpp
2015-08-07 Deskullゲーム時間経過処理を実装中 / Implementing game time processing.
2015-01-26 DeskullCreature::Walk()を再実装。 / Reimplement Creature::Walk().
2015-01-26 DeskullGameEngineのデストラクタ実装。 / Implement destructor of GameEngine.
2015-01-26 DeskullSquare::SetFloorTag()をSetFloor()に変更して修正。 / Rename Squar...
2015-01-20 DeskullGameElementにstaticなポインタ GameWorldPtr, GameSurfacePtr...
2015-01-20 DeskullSquareクラスのコンストラクタ追加。 / Add another constructor to Squar...
2015-01-20 DeskullGameEngine::WalkCreature()をCreature::Walk()へ移設(不完全...
2015-01-15 Deskullステータス表示にプレイヤークリーチャーの現在座標を追加。(デバッグ向け) / Add Creature...
2015-01-13 DeskullGameSurface::Redraw() を GameSurface::Draw() に改名。 /...
2015-01-10 DeskullCreature::UpdateFieldLore()の引数削除 / Delete a argument...
2015-01-06 Deskullインクルード参照関係を一部修正。 / Fix some include references.
2015-01-05 Deskullインクルード参照関係を一部修正。 / Fix some include references.
2015-01-04 DeskullGameSurface クラスのメンバ関数いくつかに subjectCreatureIt を追加。 /
2015-01-04 DeskullCreature::UpdateFieldLore() を実装。 / Implement Creature...
2015-01-04 DeskullCreature::CanEnterPosition() の実装と適用。 / Implement and...
2015-01-04 Deskull記憶情報をメンバとして Creature クラスに追加。 / Add Lore to Creature...
2015-01-03 DeskullHaveGameTime クラスに仮想メソッドとして TurnProcess(), TimeProcess...
2015-01-03 DeskullGameWorld::ActionList を削除して、処理順ソートを見直し。 / Delete GameWo...
2015-01-03 DeskullCreatureの参照渡しの一部をイテレータに変更。 / Some arguments of creature...
2015-01-03 DeskullGameEngine::toNextProcess() を実装。 / Implement GameEngine...
2015-01-03 DeskullCREATURE_LISTのtypedef定義。GameWorldのコンストラクタ修正。 /
2015-01-03 Deskullゲームターン表示機能を実装 / Implement game-turn view.
2015-01-02 Deskullゲームメッセージ付加と、typedef定義試行。 / Add some game messages and...
2015-01-02 Deskullプレイヤーキャラの死亡、ゲーム終了処理を追加。 / Add process of player death...
2015-01-02 DeskullGameEngine::ProcessDeadCreatures()を実装。 / Implement...
2015-01-02 Deskullサイドステータスウィンドウの更新処理を改善。 / Improve update process of...
2015-01-01 Deskullフィールドのフォーカス処理を実装 / Implement focusing on fields.
2014-12-31 Deskull壁に突き当たった場合のメッセージ処理を追加 / Add message process of blocking...
2014-11-01 DeskullGameLogger::CreaturesCombated()を実装。 / Implement GameLog...
2014-11-01 Deskull最も簡易な白兵処理を実装。 / Implement most primitive combat system.
2014-11-01 DeskullGameEngine::CombatCreatures()を実装。 / Implement GameEngin...
2014-10-20 DeskullFieldクラスのスクエア範囲外参照を修正 / Fix out range error in Field...
2014-10-20 Deskull壁地形が歩行の障害になるよう実装 / Implement that wall floor becomes...
2014-10-20 DeskullGameWorld::GetFloorFromPosition() を実装。 / Implement...
2014-10-16 Deskullクリーチャーが歩行時に他のクリーチャーと重ならないように実装。 / Implement that a...
2014-10-16 DeskullGameEngine::WalkCreature() を実装。 / Implement GameEngine...
2014-10-12 DeskullPlantUMLテスト。 / PlantUML test.
2014-07-12 DeskullList of GameMessage was moved to GameLogger class.
2014-07-12 DeskullRemove GameEngine::GameLogger().
2014-07-12 DeskullFix Creature::Walk() for adding game logging process.
2014-07-07 DeskullImplement GameEngine:GameLog().
2014-07-06 DeskullImplement some functions in GameLogging class.
2014-07-02 DeskullAdd GameEngine::GameMessage().
2014-06-28 DeskullRename GameSurface::Message to GameSurface::SystemMessage.
2014-06-18 DeskullRename literals (floor to field).
2014-06-09 DeskullRemove GameEngine::GenerateGameWorld().
2014-05-31 DeskullFix dungeon data and serialization.
2014-05-14 DeskullFix warnings of Doxygen.
2014-05-11 DeskullDefine Creature:GetItem().
2014-05-09 DeskullReimplement DirectionVector to Direction class.
2014-05-09 DeskullAdd Direction class.
2014-05-09 DeskullDefine GameEngine::directionVector.
2014-05-07 DeskullAdd Creature::Walk().
2014-05-07 DeskullAdd new commands to GameEngine::DoGameCommand().
2014-04-22 DeskullAdd test code of drawing side creature status.
2014-04-22 DeskullAdd GameSurfaceSDL::drawSideCreatureStatus().
2014-04-21 DeskullImplement parts of Message function in GameSurfaceSDL...
2014-04-21 DeskullAdd new command, GAME_COMMAND_DEBUG_XML_SAVE, GAME_COMM...
2014-04-21 DeskullAdd default view setting in constructor of GameWorld.
2014-04-18 DeskullAdd new constructor to GameSurfaceSDL class.
2014-04-13 DeskullFix namespace.
2014-04-12 Deskull[BUGGY] Move some members and functions from GameWorld...
2014-04-12 Deskull[BUGGY] Add GameEngine class.