OSDN Git Service

deeangband/Deeangband-new.git
12 months agoプロジェクトファイル修正。 / Fix project file. master
Deskull [Sun, 6 Jan 2019 07:04:24 +0000 (16:04 +0900)]
プロジェクトファイル修正。 / Fix project file.

16 months agovcxproj.filters 追加。 / Add vcxproj.filters.
Deskull [Thu, 6 Sep 2018 14:31:28 +0000 (23:31 +0900)]
vcxproj.filters 追加。 / Add vcxproj.filters.

16 months agoCombatに仮組要素追加。 / Add prototype methods to Combat class.
Deskull [Thu, 6 Sep 2018 14:03:48 +0000 (23:03 +0900)]
Combatに仮組要素追加。 / Add prototype methods to Combat class.

2 years agoItem::addOneSustain()とenum CREATURE_BASE_TRAIT を定義。 / Define Item::addOneSustain...
Deskull [Sun, 3 Dec 2017 12:55:40 +0000 (21:55 +0900)]
Item::addOneSustain()とenum CREATURE_BASE_TRAIT を定義。 / Define Item::addOneSustain() and enum CREATURE_BASE_TRAIT.

2 years agoField::AddRiver()を定義。 / Define Field::AddRiver().
Deskull [Wed, 27 Sep 2017 12:05:08 +0000 (21:05 +0900)]
Field::AddRiver()を定義。 / Define Field::AddRiver().

2 years agoDICE_NUMBERとDICE_SIDEを型定義。 / typedef DICE_NUMBER and DICE_SIDE.
Deskull [Sun, 24 Sep 2017 03:21:10 +0000 (12:21 +0900)]
DICE_NUMBERとDICE_SIDEを型定義。 / typedef DICE_NUMBER and DICE_SIDE.

2 years agoFloor::Scatter()、ACTION_RESULT列挙体を定義と適用。 / Define and apply Floor::Scatter() and...
Deskull [Sun, 24 Sep 2017 01:54:18 +0000 (10:54 +0900)]
Floor::Scatter()、ACTION_RESULT列挙体を定義と適用。 / Define and apply Floor::Scatter() and enum ACTION_RESULT.

2 years agoSquare::IsTeleportableTarget()を定義。 / Define Square::IsTeleportableTarget().
Deskull [Sat, 23 Sep 2017 04:25:56 +0000 (13:25 +0900)]
Square::IsTeleportableTarget()を定義。 / Define Square::IsTeleportableTarget().

2 years agoAdd function prototypes to Combat class.
Deskull [Tue, 19 Sep 2017 17:01:21 +0000 (02:01 +0900)]
Add function prototypes to Combat class.

2 years agoDefine Combat class.
Deskull [Tue, 19 Sep 2017 12:34:29 +0000 (21:34 +0900)]
Define Combat class.

2 years agoMerge branch 'master' of git.sourceforge.jp:/gitroot/deeangband/Deeangband-new
Deskull [Tue, 19 Sep 2017 11:47:59 +0000 (20:47 +0900)]
Merge branch 'master' of git.sourceforge.jp:/gitroot/deeangband/Deeangband-new

# Conflicts:
# Deeangband/GameElement.cpp
# Deeangband/GameElement.h

2 years agoMove to VC2015.
Deskull [Tue, 19 Sep 2017 11:41:44 +0000 (20:41 +0900)]
Move to VC2015.

3 years ago非同期処理実装途中 / Implementing asynchronous processes.
Deskull [Sun, 7 Feb 2016 12:02:03 +0000 (21:02 +0900)]
非同期処理実装途中 / Implementing asynchronous processes.

4 years agoGAME_COMMAND_REDEAWを削除。 / Delete GAME_COMMAND_REDEAW.
Deskull [Mon, 2 Nov 2015 13:48:15 +0000 (22:48 +0900)]
GAME_COMMAND_REDEAWを削除。 / Delete GAME_COMMAND_REDEAW.

4 years agoゲーム進行処理ループと描画処理ループの分離とマルチスレッド化。 / Separate redraw loop from game processing loop...
Deskull [Sun, 25 Oct 2015 10:26:39 +0000 (19:26 +0900)]
ゲーム進行処理ループと描画処理ループの分離とマルチスレッド化。 / Separate redraw loop from game processing loop and become multithreading.

4 years agoHaveGameTime::TimeProcess と HaveGameTime::TurnProcess の実装中 / Implementing HaveGameTim...
Deskull [Mon, 10 Aug 2015 11:46:56 +0000 (20:46 +0900)]
HaveGameTime::TimeProcess と HaveGameTime::TurnProcess の実装中 / Implementing HaveGameTime::TimeProcess and HaveGameTime::TurnProcess.

4 years agoゲーム時間経過処理を実装中 / Implementing game time processing.
Deskull [Fri, 7 Aug 2015 11:32:35 +0000 (20:32 +0900)]
ゲーム時間経過処理を実装中 / Implementing game time processing.

4 years ago不要な描画処理をコメントアウト / Comment out unnecessary processing for drawing.
Deskull [Thu, 26 Feb 2015 14:31:51 +0000 (23:31 +0900)]
不要な描画処理をコメントアウト / Comment out unnecessary processing for drawing.

4 years ago警告修正とコメント追加 / Add comment and fix warning.
Deskull [Mon, 23 Feb 2015 14:17:54 +0000 (23:17 +0900)]
警告修正とコメント追加 / Add comment and fix warning.

4 years agoHaveSymbolクラスのコンストラクタ修正。 / Fix constructor of HaveSymbol class.
Deskull [Mon, 23 Feb 2015 14:10:37 +0000 (23:10 +0900)]
HaveSymbolクラスのコンストラクタ修正。 / Fix constructor of HaveSymbol class.

4 years ago白兵処理の再適用 / Reapply melee process.
Deskull [Mon, 23 Feb 2015 14:00:19 +0000 (23:00 +0900)]
白兵処理の再適用 / Reapply melee process.

4 years agoCreature::Walk()を再実装。 / Reimplement Creature::Walk().
Deskull [Mon, 26 Jan 2015 15:07:08 +0000 (00:07 +0900)]
Creature::Walk()を再実装。 / Reimplement Creature::Walk().

4 years agoGameEngineのデストラクタ実装。 / Implement destructor of GameEngine.
Deskull [Mon, 26 Jan 2015 14:56:14 +0000 (23:56 +0900)]
GameEngineのデストラクタ実装。 / Implement destructor of GameEngine.

4 years agoSquare::SetFloorTag()をSetFloor()に変更して修正。 / Rename Square::SetFloorTag() to SetFloor...
Deskull [Mon, 26 Jan 2015 14:38:46 +0000 (23:38 +0900)]
Square::SetFloorTag()をSetFloor()に変更して修正。 / Rename Square::SetFloorTag() to SetFloor() and Fix.
GameWorldコンストラクタから、GameWorld::Initialize()を分離。 / Split GameWorld::Initialize() from GameWorld constructor.

5 years agoGameElementにstaticなポインタ GameWorldPtr, GameSurfacePtr, GameLoggerPtrを追加。 / Add static...
Deskull [Tue, 20 Jan 2015 14:50:22 +0000 (23:50 +0900)]
GameElementにstaticなポインタ GameWorldPtr, GameSurfacePtr, GameLoggerPtrを追加。 / Add static pointers to GameElement.

5 years agoCoordinate::operator+のバグを修正。 / Fix Coordinate::operator+.
Deskull [Tue, 20 Jan 2015 14:36:18 +0000 (23:36 +0900)]
Coordinate::operator+のバグを修正。 / Fix Coordinate::operator+.

5 years agoSquareクラスのコンストラクタ追加。 / Add another constructor to Square class.
Deskull [Tue, 20 Jan 2015 14:20:07 +0000 (23:20 +0900)]
Squareクラスのコンストラクタ追加。 / Add another constructor to Square class.

5 years agoGameEngine::WalkCreature()をCreature::Walk()へ移設(不完全) / GameEngine::WalkCreature()...
Deskull [Tue, 20 Jan 2015 13:42:07 +0000 (22:42 +0900)]
GameEngine::WalkCreature()をCreature::Walk()へ移設(不完全) / GameEngine::WalkCreature() moves to Creature::Walk() (but uncompleted.)

5 years agoField::GetSight()の死角バグを修正。 / Fix irregular dead angle bug of Field::GetSight().
Deskull [Mon, 19 Jan 2015 14:36:38 +0000 (23:36 +0900)]
Field::GetSight()の死角バグを修正。 / Fix irregular dead angle bug of Field::GetSight().

5 years ago視界判定処理のリバートとSDL_Render初期設定の明示的追加。 / Revert of sight judge and Add declare setting...
Deskull [Thu, 15 Jan 2015 13:10:31 +0000 (22:10 +0900)]
視界判定処理のリバートとSDL_Render初期設定の明示的追加。 / Revert of sight judge and Add declare setting of SDL_Render initialize.

5 years ago変愚の mysqrt() を参考に整数平方根処理を実装。 / Implement mysqrt() follow Hengband's example.
Deskull [Thu, 15 Jan 2015 12:26:16 +0000 (21:26 +0900)]
変愚の mysqrt() を参考に整数平方根処理を実装。 / Implement mysqrt() follow Hengband's example.

5 years agoステータス表示にプレイヤークリーチャーの現在座標を追加。(デバッグ向け) / Add Creature position to display of side statu...
Deskull [Thu, 15 Jan 2015 11:08:24 +0000 (20:08 +0900)]
ステータス表示にプレイヤークリーチャーの現在座標を追加。(デバッグ向け) / Add Creature position to display of side status window.(For debug.)

5 years ago一時的に視界範囲を単純円形化。 / Sight becomes simple round temporarily.
Deskull [Wed, 14 Jan 2015 14:16:35 +0000 (23:16 +0900)]
一時的に視界範囲を単純円形化。 / Sight becomes simple round temporarily.

5 years agoCoordinates::Distance()を修正。 / Fix Coordinates::Distance().
Deskull [Wed, 14 Jan 2015 11:48:02 +0000 (20:48 +0900)]
Coordinates::Distance()を修正。 / Fix Coordinates::Distance().

5 years ago視界の範囲が円範囲でなく矩形になっている不具合を修正。 / Fix square sight to round.
Deskull [Wed, 14 Jan 2015 11:29:52 +0000 (20:29 +0900)]
視界の範囲が円範囲でなく矩形になっている不具合を修正。 / Fix square sight to round.

5 years agoField::createRectRoom() コンストラクタを追加。 / Add another constructor to Field::createRectRoom().
Deskull [Wed, 14 Jan 2015 11:15:20 +0000 (20:15 +0900)]
Field::createRectRoom() コンストラクタを追加。 / Add another constructor to Field::createRectRoom().

5 years agoField::createRectRoom() を実装。 / Implement Field::createRectRoom().
Deskull [Wed, 14 Jan 2015 10:39:26 +0000 (19:39 +0900)]
Field::createRectRoom() を実装。 / Implement Field::createRectRoom().

5 years agoGameSurfaceSDL::fieldPadding の定義と適用。 / Define and apply GameSurfaceSDL::fieldPadding.
Deskull [Tue, 13 Jan 2015 13:18:37 +0000 (22:18 +0900)]
GameSurfaceSDL::fieldPadding の定義と適用。 / Define and apply GameSurfaceSDL::fieldPadding.

5 years agoGameSurfaceSDL::drawField() のリファクタリング / Code refactoring for GameSurfaceSDL::drawField().
Deskull [Tue, 13 Jan 2015 13:01:18 +0000 (22:01 +0900)]
GameSurfaceSDL::drawField() のリファクタリング / Code refactoring for GameSurfaceSDL::drawField().

5 years agoGameSurfaceSDL::drawField() 関連のリファクタリング / Code refactoring for GameSurfaceSDL::drawFi...
Deskull [Tue, 13 Jan 2015 12:52:53 +0000 (21:52 +0900)]
GameSurfaceSDL::drawField() 関連のリファクタリング / Code refactoring for GameSurfaceSDL::drawField().

5 years agoGameSurfaceSDL::Draw() 関連のリファクタリング / Code refactoring for GameSurfaceSDL::Draw().
Deskull [Tue, 13 Jan 2015 12:31:34 +0000 (21:31 +0900)]
GameSurfaceSDL::Draw() 関連のリファクタリング / Code refactoring for GameSurfaceSDL::Draw().

5 years agoGameSurfaceSDL::drawField() の描画処理に SDL_RenderSetViewport() を採用。 / Apply SDL_RenderSet...
Deskull [Tue, 13 Jan 2015 12:14:29 +0000 (21:14 +0900)]
GameSurfaceSDL::drawField() の描画処理に SDL_RenderSetViewport() を採用。 / Apply SDL_RenderSetViewport() for drawing process of GameSurfaceSDL::drawField().

5 years agoGameSurface::Redraw() を GameSurface::Draw() に改名。 / Rename GameSurface::Redraw() to...
Deskull [Tue, 13 Jan 2015 03:57:27 +0000 (12:57 +0900)]
GameSurface::Redraw() を GameSurface::Draw() に改名。 / Rename GameSurface::Redraw() to  GameSurface::Draw().

5 years agoGameSurfaceSDL::UpdateTimeStatus() のメモリリークバグを修正。 / Fix memory leak bug in GameSurface...
Deskull [Tue, 13 Jan 2015 03:50:49 +0000 (12:50 +0900)]
GameSurfaceSDL::UpdateTimeStatus() のメモリリークバグを修正。 / Fix memory leak bug in GameSurfaceSDL::UpdateTimeStatus().

5 years agoField::GetSquare() を修正。 / Fix Field::GetSquare().
Deskull [Mon, 12 Jan 2015 11:35:04 +0000 (20:35 +0900)]
Field::GetSquare() を修正。 / Fix Field::GetSquare().

5 years agoGameSurfaceSDL クラスのリファクタリング / Code refactoring of GameSurfaceSDL class.
Deskull [Mon, 12 Jan 2015 11:21:47 +0000 (20:21 +0900)]
GameSurfaceSDL クラスのリファクタリング / Code refactoring of GameSurfaceSDL class.

5 years agoGameSurfaceSDL クラスのリファクタリング / Code refactoring of GameSurfaceSDL class.
Deskull [Mon, 12 Jan 2015 11:09:14 +0000 (20:09 +0900)]
GameSurfaceSDL クラスのリファクタリング / Code refactoring of GameSurfaceSDL class.

5 years agoGameSurfaceSDL クラスのリファクタリング / Code refactoring of GameSurfaceSDL class.
Deskull [Mon, 12 Jan 2015 10:44:18 +0000 (19:44 +0900)]
GameSurfaceSDL クラスのリファクタリング / Code refactoring of GameSurfaceSDL class.

5 years agoSDL_Rect構造体 のサブクラスとして SDL_Rect_Deeを定義。 / Define SDL_Rect_Dee by sub-class of SDL_Rect.
Deskull [Mon, 12 Jan 2015 10:21:15 +0000 (19:21 +0900)]
SDL_Rect構造体 のサブクラスとして SDL_Rect_Deeを定義。 / Define SDL_Rect_Dee by sub-class of SDL_Rect.

5 years agoCreature クラスに sightRange メンバ変数を追加。 / Add sightRange to Creature class.
Deskull [Mon, 12 Jan 2015 03:47:08 +0000 (12:47 +0900)]
Creature クラスに sightRange メンバ変数を追加。 / Add sightRange to Creature class.

5 years agoステータス描画処理の修正 / Fix drawing status.
Deskull [Sun, 11 Jan 2015 07:51:19 +0000 (16:51 +0900)]
ステータス描画処理の修正 / Fix drawing status.

5 years agoいくつかのインターフェイス用 SDL_Surface データ を SDL_Texture 移行。 / Change Surfaces for interface...
Deskull [Sun, 11 Jan 2015 07:22:08 +0000 (16:22 +0900)]
いくつかのインターフェイス用 SDL_Surface データ を SDL_Texture 移行。 / Change Surfaces for interface to SDL_Texture.

5 years agofloorSurfaces の SDL_Texture 移行。 / Change floorSurfaces to SDL_Texture.
Deskull [Sun, 11 Jan 2015 06:46:55 +0000 (15:46 +0900)]
floorSurfaces の SDL_Texture 移行。 / Change floorSurfaces to SDL_Texture.

5 years agoSurface から Texture へのグラフィックリソース移行中。 In moving of graphic resource from Surface to...
Deskull [Sun, 11 Jan 2015 06:36:43 +0000 (15:36 +0900)]
Surface から Texture へのグラフィックリソース移行中。 In moving of graphic resource from Surface to Texture.

5 years agoSurface から Texture へのグラフィックリソース移行中。 In moving of graphic resource from Surface to...
Deskull [Sun, 11 Jan 2015 06:19:40 +0000 (15:19 +0900)]
Surface から Texture へのグラフィックリソース移行中。 In moving of graphic resource from Surface to Texture.

5 years agoSurface から Texture へのグラフィックリソース移行中。 In moving of graphic resource from Surface to...
Deskull [Sun, 11 Jan 2015 06:02:08 +0000 (15:02 +0900)]
Surface から Texture へのグラフィックリソース移行中。 In moving of graphic resource from Surface to Texture.

5 years agoTexture 描画移行中(バグあり) / Implementing Texture drawing (BUGGY).
Deskull [Sun, 11 Jan 2015 05:36:07 +0000 (14:36 +0900)]
Texture 描画移行中(バグあり) / Implementing Texture drawing (BUGGY).

5 years agoField::GetSight()の速度改善。 / Improve Field::GetSight().
Deskull [Sun, 11 Jan 2015 04:32:19 +0000 (13:32 +0900)]
Field::GetSight()の速度改善。 / Improve Field::GetSight().

5 years agoIPAゴシックフォントを追加。 / Add IPA Gothic Font.
Deskull [Sun, 11 Jan 2015 03:27:25 +0000 (12:27 +0900)]
IPAゴシックフォントを追加。 / Add IPA Gothic Font.

5 years agoウェイト調整追加。 / Wait adjust for drawing.
Deskull [Sun, 11 Jan 2015 02:46:59 +0000 (11:46 +0900)]
ウェイト調整追加。 / Wait adjust for drawing.

5 years agoFPS 表示機能追加。 / Add FPS display.
Deskull [Sun, 11 Jan 2015 01:53:06 +0000 (10:53 +0900)]
FPS 表示機能追加。 / Add FPS display.

5 years agoField::GetSight()の修正とデバッグ完了 / Fix Field::GetSight().
Deskull [Sat, 10 Jan 2015 10:56:00 +0000 (19:56 +0900)]
Field::GetSight()の修正とデバッグ完了 / Fix Field::GetSight().

5 years agoField::GetSight()の修正 / Fix Field::GetSight().
Deskull [Sat, 10 Jan 2015 10:35:25 +0000 (19:35 +0900)]
Field::GetSight()の修正 / Fix Field::GetSight().

5 years agoField::GetSight() の修正。 / Fix Field::GetSight().
Deskull [Sat, 10 Jan 2015 09:51:29 +0000 (18:51 +0900)]
Field::GetSight() の修正。 / Fix Field::GetSight().

5 years agoCreature::InSight() を修正。 / Fix Creature::InSight().
Deskull [Sat, 10 Jan 2015 09:04:47 +0000 (18:04 +0900)]
Creature::InSight() を修正。 / Fix Creature::InSight().

5 years agoCreature::UpdateFieldLore()の引数削除 / Delete a argument of Creature::UpdateFieldLore().
Deskull [Sat, 10 Jan 2015 08:22:36 +0000 (17:22 +0900)]
Creature::UpdateFieldLore()の引数削除 / Delete a argument of Creature::UpdateFieldLore().

5 years agoField::GetSight() を修正。 / Fix Field::GetSight().
Deskull [Sat, 10 Jan 2015 08:06:56 +0000 (17:06 +0900)]
Field::GetSight() を修正。 / Fix Field::GetSight().

5 years agoField::GetSight() を実装。 / Implement Field::GetSight().
Deskull [Sat, 10 Jan 2015 04:59:48 +0000 (13:59 +0900)]
Field::GetSight() を実装。 / Implement Field::GetSight().

5 years agoCreature クラスの未使用コンストラクタを2種削除。 / Delete 2 constructors of Creature Class.
Deskull [Sat, 10 Jan 2015 04:09:59 +0000 (13:09 +0900)]
Creature クラスの未使用コンストラクタを2種削除。 / Delete 2 constructors of Creature Class.

5 years agoHavePosition クラスのコンストラクタを整理 / Delete some constructors of HavePosition class.
Deskull [Fri, 9 Jan 2015 13:12:24 +0000 (22:12 +0900)]
HavePosition クラスのコンストラクタを整理 / Delete some constructors of HavePosition class.

5 years agoGameWorld::GenerateCreature() の引数修正。 / Fix arguments of GameWorld::GenerateCreature().
Deskull [Fri, 9 Jan 2015 13:02:21 +0000 (22:02 +0900)]
GameWorld::GenerateCreature() の引数修正。 / Fix arguments of GameWorld::GenerateCreature().

5 years agoHavePosition クラスにコンストラクタ1つ追加。 / Add another constructor of HavePosition class.
Deskull [Fri, 9 Jan 2015 12:48:34 +0000 (21:48 +0900)]
HavePosition クラスにコンストラクタ1つ追加。 / Add another constructor of HavePosition class.

5 years agoCreatureクラスにコンストラクタ1つ追加。 / Add another constructor of Creature class.
Deskull [Fri, 9 Jan 2015 12:31:46 +0000 (21:31 +0900)]
Creatureクラスにコンストラクタ1つ追加。 / Add another constructor of Creature class.

5 years ago視界処理のデバッグ表示を修正。 / Fix debug process for sight range.
Deskull [Fri, 9 Jan 2015 11:52:53 +0000 (20:52 +0900)]
視界処理のデバッグ表示を修正。 / Fix debug process for sight range.

5 years ago視界範囲処理再実装中。 / Implementing processes of sight range.
Deskull [Fri, 9 Jan 2015 04:04:06 +0000 (13:04 +0900)]
視界範囲処理再実装中。 / Implementing processes of sight range.

5 years ago視界通過判定を一部変更。 / Change a part of decision of sight passing.
Deskull [Fri, 9 Jan 2015 03:34:39 +0000 (12:34 +0900)]
視界通過判定を一部変更。 / Change a part of decision of sight passing.

5 years ago視界処理のデバッグ表示処理を実装。 / Implement debug process for sight range.
Deskull [Thu, 8 Jan 2015 14:49:28 +0000 (23:49 +0900)]
視界処理のデバッグ表示処理を実装。 / Implement debug process for sight range.

5 years ago視界範囲処理再実装中。 / Implementing processes of sight range.
Deskull [Thu, 8 Jan 2015 14:26:13 +0000 (23:26 +0900)]
視界範囲処理再実装中。 / Implementing processes of sight range.

5 years agoField::UpdateSight() を実装。 / Implement Field::UpdateSight().
Deskull [Thu, 8 Jan 2015 13:15:44 +0000 (22:15 +0900)]
Field::UpdateSight() を実装。 / Implement Field::UpdateSight().

5 years agoSquare::IsWall() を実装。 / Implement Square::IsWall().
Deskull [Thu, 8 Jan 2015 13:02:32 +0000 (22:02 +0900)]
Square::IsWall() を実装。 / Implement Square::IsWall().

5 years agoField::UpdateSight()の実装途中。 / Implementing Field::UpdateSight().
Deskull [Thu, 8 Jan 2015 12:56:56 +0000 (21:56 +0900)]
Field::UpdateSight()の実装途中。 / Implementing Field::UpdateSight().

5 years agoField::UpdateSight() を追加、一部実装。 Add Field::UpdateSight() and implement that in part.
Deskull [Wed, 7 Jan 2015 14:31:29 +0000 (23:31 +0900)]
Field::UpdateSight() を追加、一部実装。 Add Field::UpdateSight() and implement that in part.

5 years agoCoordinates::LineOfSight() のバグ修正。 / Fix bugs of Coordinates::LineOfSight().
Deskull [Wed, 7 Jan 2015 13:44:42 +0000 (22:44 +0900)]
Coordinates::LineOfSight() のバグ修正。 / Fix bugs of Coordinates::LineOfSight().

5 years ago重複していた BOOST_CLASS_VERSION を削除 / Delete duplicated BOOST_CLASS_VERSION.
Deskull [Wed, 7 Jan 2015 13:16:52 +0000 (22:16 +0900)]
重複していた BOOST_CLASS_VERSION を削除 / Delete duplicated BOOST_CLASS_VERSION.

5 years ago名前空間を修正 / Fix namespace.
Deskull [Wed, 7 Jan 2015 12:56:38 +0000 (21:56 +0900)]
名前空間を修正 / Fix namespace.

5 years agoGameWorld::GenerateCreature() 時に UpdateFieldLore() の処理を追加。 / Add UpdateFieldLore...
Deskull [Tue, 6 Jan 2015 13:43:58 +0000 (22:43 +0900)]
GameWorld::GenerateCreature() 時に UpdateFieldLore() の処理を追加。 / Add UpdateFieldLore() in
GameWorld::GenerateCreature().

5 years ago視界処理の追加実装。 / Extend implementation of creature sight.
Deskull [Tue, 6 Jan 2015 12:36:16 +0000 (21:36 +0900)]
視界処理の追加実装。 / Extend implementation of creature sight.

5 years ago視界外マスクグラフィックの追加。 / Add field graphics out of sight. 
Deskull [Tue, 6 Jan 2015 11:07:34 +0000 (20:07 +0900)]
視界外マスクグラフィックの追加。 / Add field graphics out of sight. 

5 years agoインクルード参照関係を一部修正。 / Fix some include references.
Deskull [Tue, 6 Jan 2015 10:58:14 +0000 (19:58 +0900)]
インクルード参照関係を一部修正。 / Fix some include references.

5 years agoインクルード参照関係を一部修正。 / Fix some include references.
Deskull [Mon, 5 Jan 2015 16:12:01 +0000 (01:12 +0900)]
インクルード参照関係を一部修正。 / Fix some include references.

5 years agoインクルード参照関係を一部修正。 / Fix some include references.
Deskull [Mon, 5 Jan 2015 15:59:22 +0000 (00:59 +0900)]
インクルード参照関係を一部修正。 / Fix some include references.

5 years agoインクルード参照関係を一部修正。 / Fix some include references.
Deskull [Mon, 5 Jan 2015 15:45:17 +0000 (00:45 +0900)]
インクルード参照関係を一部修正。 / Fix some include references.

5 years agoインクルードファイル指定と未使用変数警告の修正。 / Fix loading include files and unused value warnings,
Deskull [Mon, 5 Jan 2015 15:09:54 +0000 (00:09 +0900)]
インクルードファイル指定と未使用変数警告の修正。 / Fix loading include files and unused value warnings,

5 years agoクラス宣言を追加。 / Add class declaration .
Deskull [Mon, 5 Jan 2015 14:41:59 +0000 (23:41 +0900)]
クラス宣言を追加。 / Add class declaration .

5 years ago視界処理を適用。 / Apply sight process.
Deskull [Mon, 5 Jan 2015 12:23:59 +0000 (21:23 +0900)]
視界処理を適用。 / Apply sight process.

5 years agoField::HaveSight() を実装。 / Implement Field::HaveSight().
Deskull [Mon, 5 Jan 2015 12:10:32 +0000 (21:10 +0900)]
Field::HaveSight() を実装。 / Implement Field::HaveSight().

5 years agoGameSurfaceSDL::PushAnyKey()の別引数追加。 / Implement another GameSurfaceSDL::PushAnyKey().
Deskull [Mon, 5 Jan 2015 11:53:20 +0000 (20:53 +0900)]
GameSurfaceSDL::PushAnyKey()の別引数追加。 / Implement another GameSurfaceSDL::PushAnyKey().

5 years agoCoordinates::LineOfSight() を実装。 / Implement Coordinates::LineOfSight().
Deskull [Mon, 5 Jan 2015 11:16:12 +0000 (20:16 +0900)]
Coordinates::LineOfSight() を実装。 / Implement Coordinates::LineOfSight().

5 years ago未知地形グラフィックを表示 / Draw unknown field graphics.
Deskull [Sun, 4 Jan 2015 06:42:01 +0000 (15:42 +0900)]
未知地形グラフィックを表示 / Draw unknown field graphics.

5 years agoLoreによるマップ記憶に基づいた描画を実装。 / Implement drawing map by memory from Lore.
Deskull [Sun, 4 Jan 2015 06:10:56 +0000 (15:10 +0900)]
Loreによるマップ記憶に基づいた描画を実装。 / Implement drawing map by memory from Lore.