OSDN Git Service

 
descriptionDeeangbandのフルスクラッチ新ソースコード。
ownerroot
last changeSun, 6 Jan 2019 07:04:24 +0000 (16:04 +0900)
shortlog
2019-01-06 Deskullプロジェクトファイル修正。 / Fix project file. master
2018-09-06 Deskullvcxproj.filters 追加。 / Add vcxproj.filters.
2018-09-06 DeskullCombatに仮組要素追加。 / Add prototype methods to Combat class.
2017-12-03 DeskullItem::addOneSustain()とenum CREATURE_BASE_TRAIT を定義...
2017-09-27 DeskullField::AddRiver()を定義。 / Define Field::AddRiver().
2017-09-24 DeskullDICE_NUMBERとDICE_SIDEを型定義。 / typedef DICE_NUMBER and...
2017-09-24 DeskullFloor::Scatter()、ACTION_RESULT列挙体を定義と適用。 / Define and...
2017-09-23 DeskullSquare::IsTeleportableTarget()を定義。 / Define Square...
2017-09-19 DeskullAdd function prototypes to Combat class.
2017-09-19 DeskullDefine Combat class.
2017-09-19 DeskullMerge branch 'master' of git.sourceforge.jp:/gitroot...
2017-09-19 DeskullMove to VC2015.
2016-02-07 Deskull非同期処理実装途中 / Implementing asynchronous processes.
2015-11-02 DeskullGAME_COMMAND_REDEAWを削除。 / Delete GAME_COMMAND_REDEAW.
2015-10-25 Deskullゲーム進行処理ループと描画処理ループの分離とマルチスレッド化。 / Separate redraw loop...
2015-08-10 DeskullHaveGameTime::TimeProcess と HaveGameTime::TurnProcess...
...
heads
7 months ago delete-boost
12 months ago master