OSDN Git Service

deeangband/Deeangband-new.git
2019-01-06 Deskullプロジェクトファイル修正。 / Fix project file. master
2018-09-06 Deskullvcxproj.filters 追加。 / Add vcxproj.filters.
2018-09-06 DeskullCombatに仮組要素追加。 / Add prototype methods to Combat class.
2017-12-03 DeskullItem::addOneSustain()とenum CREATURE_BASE_TRAIT を定義...
2017-09-27 DeskullField::AddRiver()を定義。 / Define Field::AddRiver().
2017-09-24 DeskullDICE_NUMBERとDICE_SIDEを型定義。 / typedef DICE_NUMBER and...
2017-09-24 DeskullFloor::Scatter()、ACTION_RESULT列挙体を定義と適用。 / Define and...
2017-09-23 DeskullSquare::IsTeleportableTarget()を定義。 / Define Square...
2017-09-19 DeskullAdd function prototypes to Combat class.
2017-09-19 DeskullDefine Combat class.
2017-09-19 DeskullMerge branch 'master' of git.sourceforge.jp:/gitroot...
2017-09-19 DeskullMove to VC2015.
2016-02-07 Deskull非同期処理実装途中 / Implementing asynchronous processes.
2015-11-02 DeskullGAME_COMMAND_REDEAWを削除。 / Delete GAME_COMMAND_REDEAW.
2015-10-25 Deskullゲーム進行処理ループと描画処理ループの分離とマルチスレッド化。 / Separate redraw loop...
2015-08-10 DeskullHaveGameTime::TimeProcess と HaveGameTime::TurnProcess...
2015-08-07 Deskullゲーム時間経過処理を実装中 / Implementing game time processing.
2015-02-26 Deskull不要な描画処理をコメントアウト / Comment out unnecessary processing...
2015-02-23 Deskull警告修正とコメント追加 / Add comment and fix warning.
2015-02-23 DeskullHaveSymbolクラスのコンストラクタ修正。 / Fix constructor of HaveSymbo...
2015-02-23 Deskull白兵処理の再適用 / Reapply melee process.
2015-01-26 DeskullCreature::Walk()を再実装。 / Reimplement Creature::Walk().
2015-01-26 DeskullGameEngineのデストラクタ実装。 / Implement destructor of GameEngine.
2015-01-26 DeskullSquare::SetFloorTag()をSetFloor()に変更して修正。 / Rename Squar...
2015-01-20 DeskullGameElementにstaticなポインタ GameWorldPtr, GameSurfacePtr...
2015-01-20 DeskullCoordinate::operator+のバグを修正。 / Fix Coordinate::operator+.
2015-01-20 DeskullSquareクラスのコンストラクタ追加。 / Add another constructor to Squar...
2015-01-20 DeskullGameEngine::WalkCreature()をCreature::Walk()へ移設(不完全...
2015-01-19 DeskullField::GetSight()の死角バグを修正。 / Fix irregular dead angle...
2015-01-15 Deskull視界判定処理のリバートとSDL_Render初期設定の明示的追加。 / Revert of sight...
2015-01-15 Deskull変愚の mysqrt() を参考に整数平方根処理を実装。 / Implement mysqrt() follo...
2015-01-15 Deskullステータス表示にプレイヤークリーチャーの現在座標を追加。(デバッグ向け) / Add Creature...
2015-01-14 Deskull一時的に視界範囲を単純円形化。 / Sight becomes simple round temporarily.
2015-01-14 DeskullCoordinates::Distance()を修正。 / Fix Coordinates::Distance().
2015-01-14 Deskull視界の範囲が円範囲でなく矩形になっている不具合を修正。 / Fix square sight to round.
2015-01-14 DeskullField::createRectRoom() コンストラクタを追加。 / Add another const...
2015-01-14 DeskullField::createRectRoom() を実装。 / Implement Field::createR...
2015-01-13 DeskullGameSurfaceSDL::fieldPadding の定義と適用。 / Define and apply...
2015-01-13 DeskullGameSurfaceSDL::drawField() のリファクタリング / Code refactorin...
2015-01-13 DeskullGameSurfaceSDL::drawField() 関連のリファクタリング / Code refactor...
2015-01-13 DeskullGameSurfaceSDL::Draw() 関連のリファクタリング / Code refactoring...
2015-01-13 DeskullGameSurfaceSDL::drawField() の描画処理に SDL_RenderSetViewpor...
2015-01-13 DeskullGameSurface::Redraw() を GameSurface::Draw() に改名。 /...
2015-01-13 DeskullGameSurfaceSDL::UpdateTimeStatus() のメモリリークバグを修正。 /...
2015-01-12 DeskullField::GetSquare() を修正。 / Fix Field::GetSquare().
2015-01-12 DeskullGameSurfaceSDL クラスのリファクタリング / Code refactoring of GameS...
2015-01-12 DeskullGameSurfaceSDL クラスのリファクタリング / Code refactoring of GameS...
2015-01-12 DeskullGameSurfaceSDL クラスのリファクタリング / Code refactoring of GameS...
2015-01-12 DeskullSDL_Rect構造体 のサブクラスとして SDL_Rect_Deeを定義。 / Define SDL_Rec...
2015-01-12 DeskullCreature クラスに sightRange メンバ変数を追加。 / Add sightRange...
2015-01-11 Deskullステータス描画処理の修正 / Fix drawing status.
2015-01-11 Deskullいくつかのインターフェイス用 SDL_Surface データ を SDL_Texture 移行。 /...
2015-01-11 DeskullfloorSurfaces の SDL_Texture 移行。 / Change floorSurfaces...
2015-01-11 DeskullSurface から Texture へのグラフィックリソース移行中。 In moving of graphi...
2015-01-11 DeskullSurface から Texture へのグラフィックリソース移行中。 In moving of graphi...
2015-01-11 DeskullSurface から Texture へのグラフィックリソース移行中。 In moving of graphi...
2015-01-11 DeskullTexture 描画移行中(バグあり) / Implementing Texture drawing...
2015-01-11 DeskullField::GetSight()の速度改善。 / Improve Field::GetSight().
2015-01-11 DeskullIPAゴシックフォントを追加。 / Add IPA Gothic Font.
2015-01-11 Deskullウェイト調整追加。 / Wait adjust for drawing.
2015-01-11 DeskullFPS 表示機能追加。 / Add FPS display.
2015-01-10 DeskullField::GetSight()の修正とデバッグ完了 / Fix Field::GetSight().
2015-01-10 DeskullField::GetSight()の修正 / Fix Field::GetSight().
2015-01-10 DeskullField::GetSight() の修正。 / Fix Field::GetSight().
2015-01-10 DeskullCreature::InSight() を修正。 / Fix Creature::InSight().
2015-01-10 DeskullCreature::UpdateFieldLore()の引数削除 / Delete a argument...
2015-01-10 DeskullField::GetSight() を修正。 / Fix Field::GetSight().
2015-01-10 DeskullField::GetSight() を実装。 / Implement Field::GetSight().
2015-01-10 DeskullCreature クラスの未使用コンストラクタを2種削除。 / Delete 2 constructors...
2015-01-09 DeskullHavePosition クラスのコンストラクタを整理 / Delete some constructors...
2015-01-09 DeskullGameWorld::GenerateCreature() の引数修正。 / Fix arguments...
2015-01-09 DeskullHavePosition クラスにコンストラクタ1つ追加。 / Add another constructor...
2015-01-09 DeskullCreatureクラスにコンストラクタ1つ追加。 / Add another constructor...
2015-01-09 Deskull視界処理のデバッグ表示を修正。 / Fix debug process for sight range.
2015-01-09 Deskull視界範囲処理再実装中。 / Implementing processes of sight range.
2015-01-09 Deskull視界通過判定を一部変更。 / Change a part of decision of sight passing.
2015-01-08 Deskull視界処理のデバッグ表示処理を実装。 / Implement debug process for sight...
2015-01-08 Deskull視界範囲処理再実装中。 / Implementing processes of sight range.
2015-01-08 DeskullField::UpdateSight() を実装。 / Implement Field::UpdateSight().
2015-01-08 DeskullSquare::IsWall() を実装。 / Implement Square::IsWall().
2015-01-08 DeskullField::UpdateSight()の実装途中。 / Implementing Field::Update...
2015-01-07 DeskullField::UpdateSight() を追加、一部実装。 Add Field::UpdateSight...
2015-01-07 DeskullCoordinates::LineOfSight() のバグ修正。 / Fix bugs of Coordin...
2015-01-07 Deskull重複していた BOOST_CLASS_VERSION を削除 / Delete duplicated...
2015-01-07 Deskull名前空間を修正 / Fix namespace.
2015-01-06 DeskullGameWorld::GenerateCreature() 時に UpdateFieldLore()...
2015-01-06 Deskull視界処理の追加実装。 / Extend implementation of creature sight.
2015-01-06 Deskull視界外マスクグラフィックの追加。 / Add field graphics out of sight. 
2015-01-06 Deskullインクルード参照関係を一部修正。 / Fix some include references.
2015-01-05 Deskullインクルード参照関係を一部修正。 / Fix some include references.
2015-01-05 Deskullインクルード参照関係を一部修正。 / Fix some include references.
2015-01-05 Deskullインクルード参照関係を一部修正。 / Fix some include references.
2015-01-05 Deskullインクルードファイル指定と未使用変数警告の修正。 / Fix loading include files...
2015-01-05 Deskullクラス宣言を追加。 / Add class declaration .
2015-01-05 Deskull視界処理を適用。 / Apply sight process.
2015-01-05 DeskullField::HaveSight() を実装。 / Implement Field::HaveSight().
2015-01-05 DeskullGameSurfaceSDL::PushAnyKey()の別引数追加。 / Implement another...
2015-01-05 DeskullCoordinates::LineOfSight() を実装。 / Implement Coordinates...
2015-01-04 Deskull未知地形グラフィックを表示 / Draw unknown field graphics.
2015-01-04 DeskullLoreによるマップ記憶に基づいた描画を実装。 / Implement drawing map by...
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