OSDN Git Service
(root)
/
deeangband
/
Deeangband-new.git
/ search
commit
grep
author
committer
pickaxe
?
search:
re
summary
|
shortlog
|
log
|
commit
|
commitdiff
|
tree
first ⋅ prev ⋅
next
GameEngine::WalkCreature()をCreature::Walk()へ移設(不完全) / GameEngine::WalkCreature()...
2015-01-20
Deskull
GameEngine::WalkCreature()をCreature::Walk()へ移設(不完全...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-19
Deskull
Field::GetSight()の死角バグを修正。 / Fix irregular dead angle...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-15
Deskull
視界判定処理のリバートとSDL_Render初期設定の明示的追加。 / Revert of sight...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-15
Deskull
変愚の mysqrt() を参考に整数平方根処理を実装。 / Implement mysqrt() follow...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-15
Deskull
ステータス表示にプレイヤークリーチャーの現在座標を追加。(デバッグ向け) / Add Creature...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-14
Deskull
一時的に視界範囲を単純円形化。 / Sight becomes simple round temporarily.
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-14
Deskull
Coordinates::Distance()を修正。 / Fix Coordinates::Distance().
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-14
Deskull
視界の範囲が円範囲でなく矩形になっている不具合を修正。 / Fix square sight to round.
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-14
Deskull
Field::createRectRoom() コンストラクタを追加。 / Add another constructo...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-14
Deskull
Field::createRectRoom() を実装。 / Implement Field::createRectRo...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-13
Deskull
GameSurfaceSDL::fieldPadding の定義と適用。 / Define and apply...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-13
Deskull
GameSurfaceSDL::drawField() のリファクタリング / Code refactoring...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-13
Deskull
GameSurfaceSDL::drawField() 関連のリファクタリング / Code refactoring...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-13
Deskull
GameSurfaceSDL::Draw() 関連のリファクタリング / Code refactoring...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-13
Deskull
GameSurfaceSDL::drawField() の描画処理に SDL_RenderSetViewport...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-13
Deskull
GameSurface::Redraw() を GameSurface::Draw() に改名。 /...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-13
Deskull
GameSurfaceSDL::UpdateTimeStatus() のメモリリークバグを修正。 /...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-12
Deskull
Field::GetSquare() を修正。 / Fix Field::GetSquare().
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-12
Deskull
GameSurfaceSDL クラスのリファクタリング / Code refactoring of GameSurfac...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-12
Deskull
GameSurfaceSDL クラスのリファクタリング / Code refactoring of GameSurfac...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-12
Deskull
GameSurfaceSDL クラスのリファクタリング / Code refactoring of GameSurfac...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-12
Deskull
SDL_Rect構造体 のサブクラスとして SDL_Rect_Deeを定義。 / Define SDL_Rect_Dee...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-12
Deskull
Creature クラスに sightRange メンバ変数を追加。 / Add sightRange...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-11
Deskull
ステータス描画処理の修正 / Fix drawing status.
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-11
Deskull
いくつかのインターフェイス用 SDL_Surface データ を SDL_Texture 移行。 /...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-11
Deskull
floorSurfaces の SDL_Texture 移行。 / Change floorSurfaces...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-11
Deskull
Surface から Texture へのグラフィックリソース移行中。 In moving of graphic...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-11
Deskull
Surface から Texture へのグラフィックリソース移行中。 In moving of graphic...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-11
Deskull
Surface から Texture へのグラフィックリソース移行中。 In moving of graphic...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-11
Deskull
Texture 描画移行中(バグあり) / Implementing Texture drawing...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-11
Deskull
Field::GetSight()の速度改善。 / Improve Field::GetSight().
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-11
Deskull
IPAゴシックフォントを追加。 / Add IPA Gothic Font.
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-11
Deskull
ウェイト調整追加。 / Wait adjust for drawing.
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-11
Deskull
FPS 表示機能追加。 / Add FPS display.
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-10
Deskull
Field::GetSight()の修正とデバッグ完了 / Fix Field::GetSight().
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-10
Deskull
Field::GetSight()の修正 / Fix Field::GetSight().
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-10
Deskull
Field::GetSight() の修正。 / Fix Field::GetSight().
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-10
Deskull
Creature::InSight() を修正。 / Fix Creature::InSight().
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-10
Deskull
Creature::UpdateFieldLore()の引数削除 / Delete a argument...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-10
Deskull
Field::GetSight() を修正。 / Fix Field::GetSight().
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-10
Deskull
Field::GetSight() を実装。 / Implement Field::GetSight().
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-10
Deskull
Creature クラスの未使用コンストラクタを2種削除。 / Delete 2 constructors...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-09
Deskull
HavePosition クラスのコンストラクタを整理 / Delete some constructors...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-09
Deskull
GameWorld::GenerateCreature() の引数修正。 / Fix arguments...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-09
Deskull
HavePosition クラスにコンストラクタ1つ追加。 / Add another constructor...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-09
Deskull
Creatureクラスにコンストラクタ1つ追加。 / Add another constructor...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-09
Deskull
視界処理のデバッグ表示を修正。 / Fix debug process for sight range.
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-09
Deskull
視界範囲処理再実装中。 / Implementing processes of sight range.
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-09
Deskull
視界通過判定を一部変更。 / Change a part of decision of sight passing.
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-08
Deskull
視界処理のデバッグ表示処理を実装。 / Implement debug process for sight...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-08
Deskull
視界範囲処理再実装中。 / Implementing processes of sight range.
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-08
Deskull
Field::UpdateSight() を実装。 / Implement Field::UpdateSight().
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-08
Deskull
Square::IsWall() を実装。 / Implement Square::IsWall().
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-08
Deskull
Field::UpdateSight()の実装途中。 / Implementing Field::UpdateSight().
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-07
Deskull
Field::UpdateSight() を追加、一部実装。 Add Field::UpdateSight...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-07
Deskull
Coordinates::LineOfSight() のバグ修正。 / Fix bugs of Coordinates...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-07
Deskull
重複していた BOOST_CLASS_VERSION を削除 / Delete duplicated...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-07
Deskull
名前空間を修正 / Fix namespace.
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-06
Deskull
GameWorld::GenerateCreature() 時に UpdateFieldLore()...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-06
Deskull
視界処理の追加実装。 / Extend implementation of creature sight.
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-06
Deskull
視界外マスクグラフィックの追加。 / Add field graphics out of sight.
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-06
Deskull
インクルード参照関係を一部修正。 / Fix some include references.
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-05
Deskull
インクルード参照関係を一部修正。 / Fix some include references.
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-05
Deskull
インクルード参照関係を一部修正。 / Fix some include references.
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-05
Deskull
インクルード参照関係を一部修正。 / Fix some include references.
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-05
Deskull
インクルードファイル指定と未使用変数警告の修正。 / Fix loading include files...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-05
Deskull
クラス宣言を追加。 / Add class declaration .
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-05
Deskull
視界処理を適用。 / Apply sight process.
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-05
Deskull
Field::HaveSight() を実装。 / Implement Field::HaveSight().
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-05
Deskull
GameSurfaceSDL::PushAnyKey()の別引数追加。 / Implement another...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-05
Deskull
Coordinates::LineOfSight() を実装。 / Implement Coordinates...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-04
Deskull
未知地形グラフィックを表示 / Draw unknown field graphics.
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-04
Deskull
Loreによるマップ記憶に基づいた描画を実装。 / Implement drawing map by...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-04
Deskull
GameSurface クラスのメンバ関数いくつかに subjectCreatureIt を追加。 /
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-04
Deskull
Creature::UpdateFieldLore() を実装。 / Implement Creature...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-04
Deskull
Creature::CanEnterPosition() の実装と適用。 / Implement and...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-04
Deskull
記憶情報をメンバとして Creature クラスに追加。 / Add Lore to Creature...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-04
Deskull
警告数件修正 / Fix some warnings.
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-04
Deskull
Lore::PutFieldLore() と Lore::GetFieldLore() を実装。 /...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-04
Deskull
Lore クラス追加。 / Add Lore class.
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-04
Deskull
未知地形イメージファイルのr追加 / Add image file of unknown field.
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-04
Deskull
Coordinates::GetRoundRange()を実装。 / Implement Coordinates...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-04
Deskull
Coordinates::GetRectRange()を実装。 / Implement Coordinates...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-04
Deskull
Coordinates::Distance()の実装。 / Implement Coordinates...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-03
Deskull
HaveGameTime クラスに仮想メソッドとして TurnProcess(), TimeProcess...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-03
Deskull
GameWorld::ActionList を削除して、処理順ソートを見直し。 / Delete GameWorld...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-03
Deskull
Creatureの参照渡しの一部をイテレータに変更。 / Some arguments of creature...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-03
Deskull
GameEngine::toNextProcess() を実装。 / Implement GameEngine...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-03
Deskull
Dice::CastNormalRand() 及び HaveGameTime::PlusWait()の...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-03
Deskull
前回のコミットし忘れ修正。 / Fix commit mistake.
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-03
Deskull
HaveGameTime::PlusWait()に正規乱数フラグを付加。(但し未実装) / Add normalRand...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-03
Deskull
CREATURE_LISTのtypedef定義。GameWorldのコンストラクタ修正。 /
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-03
Deskull
ゲームターン表示機能を実装 / Implement game-turn view.
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-02
Deskull
GameSurface::UpdateTimeStatus() を追加。 / Add GameSurface...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-02
Deskull
squareGraphicWidth と squareGraphicHeight を定義。 / Define...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-02
Deskull
EngineTypedef.h に長い iterator の別名を追加。 / Add long iterator...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-02
Deskull
ゲームメッセージ付加と、typedef定義試行。 / Add some game messages and...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-02
Deskull
プレイヤーキャラの死亡、ゲーム終了処理を追加。 / Add process of player death...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-02
Deskull
GameEngine::ProcessDeadCreatures()を実装。 / Implement...
commit
|
commitdiff
|
tree
2015-01-02
Deskull
サイドステータスウィンドウの更新処理を改善。 / Improve update process of...
commit
|
commitdiff
|
tree
next