OSDN Git Service

[Modify] 色々怪しいがビルドは通るところまで。 / Various suspicious but the build passes...
[deeangband/Deeangband-new.git] / Deeangband / GameSurfaceSDL.cpp
2019-06-22 deskull[Modify] boostライブラリに依存した処理を削除中.
2017-09-19 DeskullMerge branch 'master' of git.sourceforge.jp:/gitroot...
2016-02-07 Deskull非同期処理実装途中 / Implementing asynchronous processes.
2015-11-02 DeskullGAME_COMMAND_REDEAWを削除。 / Delete GAME_COMMAND_REDEAW.
2015-10-25 Deskullゲーム進行処理ループと描画処理ループの分離とマルチスレッド化。 / Separate redraw loop...
2015-08-07 Deskullゲーム時間経過処理を実装中 / Implementing game time processing.
2015-02-26 Deskull不要な描画処理をコメントアウト / Comment out unnecessary processing...
2015-02-23 Deskull警告修正とコメント追加 / Add comment and fix warning.
2015-01-15 Deskull視界判定処理のリバートとSDL_Render初期設定の明示的追加。 / Revert of sight...
2015-01-15 Deskullステータス表示にプレイヤークリーチャーの現在座標を追加。(デバッグ向け) / Add Creature...
2015-01-14 DeskullField::createRectRoom() を実装。 / Implement Field::createR...
2015-01-13 DeskullGameSurfaceSDL::fieldPadding の定義と適用。 / Define and apply...
2015-01-13 DeskullGameSurfaceSDL::drawField() のリファクタリング / Code refactorin...
2015-01-13 DeskullGameSurfaceSDL::drawField() 関連のリファクタリング / Code refactor...
2015-01-13 DeskullGameSurfaceSDL::Draw() 関連のリファクタリング / Code refactoring...
2015-01-13 DeskullGameSurfaceSDL::drawField() の描画処理に SDL_RenderSetViewpor...
2015-01-13 DeskullGameSurface::Redraw() を GameSurface::Draw() に改名。 /...
2015-01-13 DeskullGameSurfaceSDL::UpdateTimeStatus() のメモリリークバグを修正。 /...
2015-01-12 DeskullField::GetSquare() を修正。 / Fix Field::GetSquare().
2015-01-12 DeskullGameSurfaceSDL クラスのリファクタリング / Code refactoring of GameS...
2015-01-12 DeskullGameSurfaceSDL クラスのリファクタリング / Code refactoring of GameS...
2015-01-12 DeskullGameSurfaceSDL クラスのリファクタリング / Code refactoring of GameS...
2015-01-12 DeskullSDL_Rect構造体 のサブクラスとして SDL_Rect_Deeを定義。 / Define SDL_Rec...
2015-01-12 DeskullCreature クラスに sightRange メンバ変数を追加。 / Add sightRange...
2015-01-11 Deskullステータス描画処理の修正 / Fix drawing status.
2015-01-11 Deskullいくつかのインターフェイス用 SDL_Surface データ を SDL_Texture 移行。 /...
2015-01-11 DeskullfloorSurfaces の SDL_Texture 移行。 / Change floorSurfaces...
2015-01-11 DeskullSurface から Texture へのグラフィックリソース移行中。 In moving of graphi...
2015-01-11 DeskullSurface から Texture へのグラフィックリソース移行中。 In moving of graphi...
2015-01-11 DeskullSurface から Texture へのグラフィックリソース移行中。 In moving of graphi...
2015-01-11 DeskullTexture 描画移行中(バグあり) / Implementing Texture drawing...
2015-01-11 DeskullField::GetSight()の速度改善。 / Improve Field::GetSight().
2015-01-11 DeskullIPAゴシックフォントを追加。 / Add IPA Gothic Font.
2015-01-11 Deskullウェイト調整追加。 / Wait adjust for drawing.
2015-01-11 DeskullFPS 表示機能追加。 / Add FPS display.
2015-01-10 DeskullField::GetSight()の修正 / Fix Field::GetSight().
2015-01-10 DeskullField::GetSight() の修正。 / Fix Field::GetSight().
2015-01-10 DeskullCreature::InSight() を修正。 / Fix Creature::InSight().
2015-01-10 DeskullCreature::UpdateFieldLore()の引数削除 / Delete a argument...
2015-01-09 Deskull視界処理のデバッグ表示を修正。 / Fix debug process for sight range.
2015-01-09 Deskull視界範囲処理再実装中。 / Implementing processes of sight range.
2015-01-08 Deskull視界処理のデバッグ表示処理を実装。 / Implement debug process for sight...
2015-01-08 Deskull視界範囲処理再実装中。 / Implementing processes of sight range.
2015-01-06 Deskull視界処理の追加実装。 / Extend implementation of creature sight.
2015-01-06 Deskull視界外マスクグラフィックの追加。 / Add field graphics out of sight. 
2015-01-05 Deskullインクルード参照関係を一部修正。 / Fix some include references.
2015-01-05 Deskullインクルードファイル指定と未使用変数警告の修正。 / Fix loading include files...
2015-01-05 DeskullGameSurfaceSDL::PushAnyKey()の別引数追加。 / Implement another...
2015-01-05 DeskullCoordinates::LineOfSight() を実装。 / Implement Coordinates...
2015-01-04 Deskull未知地形グラフィックを表示 / Draw unknown field graphics.
2015-01-04 DeskullLoreによるマップ記憶に基づいた描画を実装。 / Implement drawing map by...
2015-01-04 DeskullGameSurface クラスのメンバ関数いくつかに subjectCreatureIt を追加。 /
2015-01-03 Deskullゲームターン表示機能を実装 / Implement game-turn view.
2015-01-02 DeskullGameSurface::UpdateTimeStatus() を追加。 / Add GameSurface...
2015-01-02 DeskullsquareGraphicWidth と squareGraphicHeight を定義。 / Define...
2015-01-02 DeskullEngineTypedef.h に長い iterator の別名を追加。 / Add long iterato...
2015-01-02 Deskullサイドステータスウィンドウの更新処理を改善。 / Improve update process of...
2015-01-01 Deskullフィールドのフォーカス処理を実装 / Implement focusing on fields.
2014-12-31 Deskull壁に突き当たった場合のメッセージ処理を追加 / Add message process of blocking...
2014-12-31 DeskullGameSurfaceSDL::drawGameMessage() の実装。 / Implement...
2014-12-31 DeskullGameSurface::GameMessage() の宣言を追加。 / Add declaration...
2014-12-27 DeskullGameSurfaceSDL::updateCreatureGraphics() による GameSurfac...
2014-12-27 DeskullGameSurfaceSDL::updateCreatureGraphics() を実装。
2014-12-27 DeskullGameWorld::GetSpeciesList() を実装。 / Implement GameWorld...
2014-12-27 DeskullGameSurfaceSDL::drawField() の処理改善。 / Improvement of...
2014-12-27 DeskullGameSurfaceSDL::initInterfaces() にフィールドグラフィックの事前作成処理を追加。 /
2014-12-27 DeskullGameWorld::GetFloorList()を実装し、 GameSurfaceSDL::initInte...
2014-12-27 DeskullGameSurfaceSDL クラスのフィールド描画範囲算出を修正。 / Fix the range...
2014-12-27 DeskullGameSurfaceSDL::calcMapDrawingSize() を実装。 / Implement...
2014-07-02 DeskullAdd GameSurfaceSDL::drawGameMessage().
2014-06-28 DeskullCorrespond to Window resize.
2014-06-28 DeskullChange Default window size for SDL test.
2014-06-28 DeskullAdd SDL_WINDOWEVENT to case of GetCommand().
2014-06-28 DeskullRename GameSurface::Message to GameSurface::SystemMessage.
2014-06-28 DeskullFix Message position in GameSurfaceSDL class.
2014-06-20 DeskullRename Feature class to Floor.
2014-06-18 DeskullRename literals (floor to field).
2014-06-18 DeskullRemove duplicated member in Creature class by super...
2014-06-16 DeskullMerging member by HaveSymbol.
2014-06-09 DeskullFix weight and height description of creature.
2014-06-08 DeskullRemove GameSurfaceSDL::UpdateCreatureStatus().
2014-06-08 DeskullFix format height and weight.
2014-05-31 DeskullFix key position.
2014-05-31 DeskullImplement creature drawing on floor.
2014-05-31 DeskullAdd GameWorld:GetCreatureList() on implementing creatur...
2014-05-29 DeskullAdd assertion.
2014-05-18 DeskullFix error of naming rule in Square class.
2014-05-18 DeskullFix output of field symbols in GameSurfaceSDL:drawFloor().
2014-05-09 DeskullImplement GAME_COMMAND_[DIRECTION] to GameSurfaceSDL...
2014-04-22 DeskullAdd test code of drawing side creature status.
2014-04-22 DeskullImplement drawSideCreatureStatus() and updateSideCreatu...
2014-04-22 DeskullAdd GameSurfaceSDL::updateCreatureStatus().
2014-04-22 DeskullAdd GameSurfaceSDL::updateSideCreatureStatus().
2014-04-22 DeskullAdd GameSurfaceSDL::drawSideCreatureStatus().
2014-04-22 DeskullAdd GameSurface::SetSideStatusCreature().
2014-04-22 DeskullImplement GameSurfaceSDL::Message().
2014-04-21 DeskullImplement parts of Message function in GameSurfaceSDL...
2014-04-21 DeskullImplement parts of Message function in GameSurfaceSDL...
2014-04-21 DeskullAdd Doxygen comments to member of GameSurfaceSDL.
2014-04-21 DeskullMove GameSurfaceSDL::windowSurface to private member.
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