{\r
// bool flag3 = ( CDTXMania.ConfigIni.bAutoPlay.Guitar || !CDTXMania.DTX.bチップがある.Guitar ) || ( this.actGauge.db現在のゲージ値.Guitar <= -0.1 ); // #23630\r
// bool flag4 = ( CDTXMania.ConfigIni.bAutoPlay.Bass || !CDTXMania.DTX.bチップがある.Bass ) || ( this.actGauge.db現在のゲージ値.Bass <= -0.1 ); // #23630\r
- bool bFailedGuitar = ((!CDTXMania.DTX.bチップがある.Guitar) || (this.actGauge.db現在のゲージ値.Guitar <= -0.1)); // #23630 2011.11.12 yyagi: deleted AutoPlay condition: not to be failed at once\r
- bool bFailedBass = ((!CDTXMania.DTX.bチップがある.Bass) || (this.actGauge.db現在のゲージ値.Bass <= -0.1)); // #23630 \r
- if (bFailedGuitar && bFailedBass)\r
+ bool bFailedGuitar = ( this.actGauge.db現在のゲージ値.Guitar <= -0.1 ); // #23630 2011.11.12 yyagi: deleted AutoPlay condition: not to be failed at once\r
+ bool bFailedBass = (this.actGauge.db現在のゲージ値.Bass <= -0.1); // #23630\r
+ bool bFailedNoChips = (!CDTXMania.DTX.bチップがある.Guitar && !CDTXMania.DTX.bチップがある.Bass); // #25216 2011.5.21 yyagi add condition\r
+ if ( bFailedGuitar || bFailedBass || bFailedNoChips ) // #25216 2011.5.21 yyagi: changed codition: && -> ||\r
{\r
this.actStageFailed.Start();\r
CDTXMania.DTX.t全チップの再生停止();\r