2 using System.Collections.Generic;
9 internal class CActFIFOWhite : CActivity
11 private CCounter counter;
12 private EFIFOMode mode;
13 private CTexture tx白タイル64x64;
15 public void tフェードアウト開始()
17 this.mode = EFIFOMode.フェードアウト;
18 this.counter = new CCounter(0, 100, 5, CDTXMania.Instance.Timer);
21 public void tフェードイン開始()
23 this.mode = EFIFOMode.フェードイン;
24 this.counter = new CCounter(0, 100, 5, CDTXMania.Instance.Timer);
27 // #25406 2011.6.9 yyagi
28 public void tフェードイン完了()
30 this.counter.n現在の値 = this.counter.n終了値;
33 public override void On非活性化()
37 TextureFactory.tテクスチャの解放(ref this.tx白タイル64x64);
41 public override void OnManagedリソースの作成()
45 this.tx白タイル64x64 = TextureFactory.tテクスチャの生成(CSkin.Path(@"Graphics\Tile white 64x64.png"), false);
46 base.OnManagedリソースの作成();
49 public override int On進行描画()
51 if (base.b活性化してる && this.counter != null)
55 // Size clientSize = CDTXMania.Instance.app.Window.ClientSize; // #23510 2010.10.31 yyagi: delete as of no one use this any longer.
56 if (this.tx白タイル64x64 != null)
58 this.tx白タイル64x64.n透明度 = (this.mode == EFIFOMode.フェードイン) ? (((100 - this.counter.n現在の値) * 0xff) / 100) : ((this.counter.n現在の値 * 0xff) / 100);
59 for (int i = 0; i <= (SampleFramework.GameWindowSize.Width / 64); i++) // #23510 2010.10.31 yyagi: change "clientSize.Width" to "640" to fix FIFO drawing size
61 for (int j = 0; j <= (SampleFramework.GameWindowSize.Height / 64); j++) // #23510 2010.10.31 yyagi: change "clientSize.Height" to "480" to fix FIFO drawing size
63 this.tx白タイル64x64.t2D描画(CDTXMania.Instance.Device, i * 64, j * 64);
67 if (this.counter.n現在の値 != 100)